Pechonderwegservice.nl – In 2021 een 9.6 via klantenvertellen.nl

4 januari 2022

Ook in 2022 gaan we er natuurlijk weer voor. Een dikke 9.5 voor klanttevredenheid én 100% klanttevredenheid!

Om 100% klanttevredenheid ook in het nieuwe jaar weer te garanderen bieden wij vanaf 01-01-2022 nu ook een “Niet goed, geld terug” beleid voor diegenen die onverhoopt toch (terecht) ontevreden blijken én blijven ná een hulpverlening bij pech. Bent u ontevreden dan laat u ons dit z.s.m. weten. U kunt ons dan mailen op administratie@kooijmanautomotive.nl. U geeft duidelijk aan wat er niet goed is gegaan en verzoekt ons om een oplossing óf restitutie en directe beëindiging van uw lidmaatschap. Heeft u volgens ons én op basis van onze voorwaarden terecht gelijk dan kijken wij naar een gepaste oplossing. Nog niet tevreden? Dan ontvangt u, wanneer wij uw klacht terecht vinden, bij beëindiging op eigen verzoek wegen ontevredenheid ná pechhulpverlening uw jaarlijkse lidmaatschapsbedrag retour. Zonder gezeur en zonder getrek. Zo garanderen wij 100% klanttevredenheid voor iedereen.

X
Wij zijn partner van Villa Joep
Kooijman Automotive