Uw telefoon binnen het autobedrijf doorschakelen bij drukte, vakantie, avond of weekend

3 november 2020

Als ondernemer heb je het vaak elke dag druk. Zeker in een autobedrijf staat de telefoon niet vaak stil. Een receptionist(e) is vaak verantwoordelijk voor de 1e lijn. Niet altijd is er echter een receptionist(e). Soms neemt iemand binnen het autobedrijf de telefoon op omdat die net het dichtst in de buurt is. Komt de afspraak dan wel over of geeft men de vraag, wens of afspraak wel door aan diegene die hier binnen het autobedrijf verantwoordelijk voor is?

Vanaf het nieuwe jaar is het voor aangesloten autobedrijven (https://www.kooijmanautomotive.nl/ mogelijk om de telefoon bij drukte naar ons 24/7 service center door te schakelen. Dit kan bijvoorbeeld al voordat het autobedrijf open gaat, in middagpauze (*) of na sluitingstijd. In de avonden, in het weekend of op zondag. Afhankelijk van uw wensen verlenen wij maatwerk en kunnen wij u een passend voorstel doen. Mis nooit geen telefoontjes en klanten afspraken meer. Wanneer u dit wilt kunnen wij ook overige telefoondiensten voor u regelen. Denk hierbij aan het nabellen voor jaarlijks auto onderhoud, bijvoorbeeld de onderhoudsbeurt, bandenwissel of APK. Wij koppelen alle ontvangen telefoontjes aan u terug met toelichting en uitleg en dit in een duidelijk (dagelijks) overzicht.

(*) Laat het u niet gebeuren dat klanten u tussen de middag proberen te bellen voor een werkplaatsafspraak en niemand binnen uw autobedrijf de telefoon opneemt in verband met pauze. Zeker in deze tijd bellen mensen vlot het eerstvolgende autobedrijf op dat wel geopend is of de telefoon aanneemt. Weg is uw (vaste) klant.

Bent u (nog) geen klant bij ons? Meld u zich dan simpelweg aan.

Meer weten? Bel 085-7733750

#autobedrijf #telefonie #dooschakelen