Altijd bereikbaar als autobedrijf? Maak gebruik van onze telefoondienst via ons eigen klant contact center!

26 november 2019

Bereikbaar zijn. Cruciaal in deze tijden.

Vanaf het nieuwe jaar (2020) bestaat er voor u als autobedrijf de mogelijkheid om laagdrempelig gebruik te maken van ons Klant Contact Center. Onze medewerkers met technische, commerciële én administratieve vaardigheden staan indien gewenst 24/7 voor uw klanten klaar. Vragen, afspraken, interesse, occasions, werkplaatsafspraken? Wanneer u te druk bent om de telefoon aan te nemen, tussen de middag gesloten bent óf geniet van uw avond of weekend, met 1 druk op de knop schakelt u uw telefoonnummer eenvoudig door. Ook kunnen wij u ondersteuning bieden in het na bellen van klanten, het plannen van onderhoud afspraken, uw klanttevredenheid meten of andere wensen.

Dankzij het gebruik van een tussenliggend telefoonnummer kunnen wij met uw bedrijfsnaam opnemen. Met een dagelijkse terugkoppeling of gewenst maatwerk kunnen wij u op ieder gewenst tijdstip op de hoogte brengen van alle gevoerde gesprekken. Deze zijn vastgelegd in een log waardoor u exact weet wat er besproken is en wat er van u mogelijk nog verlangd wordt. Ook tijdens vakantie, ziekte, verlof of personeelstekort is een goede telefoondienst een prettige oplossing.

U kunt kiezen uit diverse diensten. Deze worden omschreven als uur,  dag, week en maand service. Aan u de keuze om zelf te kiezen wanneer en op welk tijdstip uw doorschakelt. Meer weten? Bel onze vriendelijke medewerkers op 085-7733750 en merk het verschil. Klant Contact Center Nederland is een dienst van Kooijman Automotive. Diensten voor de autobranche. Met ruim 20 jaar dealerervaring kennen wij de branche en spreken wij uw taal.